Vinter i Risveden

30 december 2014 § 10 kommentarer

Jag har fått uppleva ett par dagar med fantastisk vinterskog i Risveden. Första gången var dock batteriet slut efter en hel dags fågelfotograferande. Igår tog jag dock igen missen. När fötter och fingrar domnat bort efter några timmar vid fågelmatningen gick jag en ordentlig runda i sagolandskapet. Blev så till mig att jag helt glömde bort att jag hade ett jobbmöte i stan. Lite pinsamt, men å andra sidan ett tecken på att man kan koppla av helt.

Jag önskar Er alla ett riktigt Gott Nytt År!🙂

_DSC1620_sv_1200px

Vinterskog (Risveden, 29 december 2014)
D800, 45mm tilt/shift
(klicka i bilden för större format)

Taggad: , , , , ,

§ 10 svar till Vinter i Risveden

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Vinter i RisvedenJukkas Blogg.

Meta

