Ur arkivet

03 februari 2014 § Lämna en kommentar

Det är flera bildprojekt på gång, dock inte så mycket fotograferande just nu. När jag rotade i arkiven fann jag denna bild på skogspunkaren. Fina minnen väcktes till liv. Förra helgen fick jag äntligen träffa tofsmesen igen. Jag är dock osäker på om det blir några sådana här bilder denna säsongen. Just nu känns det mer som om jag ser fram mot våren. Tror inte jag är ensam om det…

_DSC4707_1000pxTofsmes (Risveden, 9 mars 2013)
D800, 400mm, SV-konverterad i LR
(klicka i bilden för större format)

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ur arkivetJukkas Blogg.

Meta

