Återblickar

03 november 2013 § 5 kommentarer

Då var Vårgårda naturfotofestival avslutad för i år. Lika trevligt som vanligt att träffa gamla och nya vänner och bekanta och att se alla fina bilder. I år hade jag tyvärr inte möjlighet att lyssna på några bildföredrag, eftersom jag hade fullt upp med egen utställning och PhotoNaturas monter där vi sålde vår nya bok. Bokförsäljningen gick som smort och jag fick många trevliga omdömen om min utställning, vilket känns fint.

Nu är det nästa projekt som gäller. Jag skall ha bildvisning på Vårgårda fotoklubb, måndagen den 18 november. Temat blir Risveden. Håller på att bläddra igenom bildmaterialet och hittar gamla favoriter som jag nästan glömt.  Ha en trevlig vecka!🙂

_DSD8683_800px

Stillhet (Risveden, december 2007)
D200, 70mm

Taggad: ,

§ 5 svar till Återblickar

  • uteinaturen skriver:

    Dina fågelbilder i Vårgårda var verkligen fina! Lycka till på bildvisningen. Jag gissar att du hittat en del pärlor bland dina bilder att visa. Kommer ihåg en som lite liknar denna med en drillsnäppa på stenen. (Om nu minnet stämmer…)

    /Anna

  • Christer K skriver:

    Hej Jukka!
    Mycket roligt att se dina bilder live på Vårgårda, imponerande🙂
    Du hade också fått bra plats där vid ingången till B-hallen med bra flöde på människor.
    /Christer K

  • Gunnar Eriksson skriver:

    En härlig och stämningsfull bild. Dimman som tonar bort alla detaljer och gör bilden härligt ren. Själv gillar jag dimma, men bor man vid kusten så finns det ofta en liten vind som snabbt blåser bort dimman. Den brukar inte ligga särskilt länge. När väl dimman är här, så blir jag ofta överraskad så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. En gång hade jag tänkt ut en plats, men när jag väl blev en dimmig morgon så hade de avverkat hela skogen.

    /Gunnar

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ÅterblickarJukkas Blogg.

Meta

