Naturfotomagasinet

25 mars 2013 § Lämna en kommentar

Jag har skrivit en artikel om Risveden i Naturfotomagasinet, som är ett webmagasin som drivs av Niklas Virsén. Om ni inte redan gjort det, gå in där och titta, där finns mycket intressant för den naturfotointresserade. Jag sympatiserar starkt med idén med ett webmagasin av det här slaget, där även vi amatörer och mindre kända fotografer får en chans att visa upp bilder och texter. Jag vill ge Niklas en eloge för det arbete han gör för naturfotot på detta sätt.

Bilden nedan är en av dem jag sållade bort i arbetet med artikeln, så jag passar på att visa den här istället. Ha en trevlig vecka!🙂

_DSE3047_500pxHösten tränger sig på (Risveden, oktober 2010)
D700, 440mm, dubbelexponering

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande NaturfotomagasinetJukkas Blogg.

Meta

