När jag tittar…

26 januari 2013 § 16 kommentarer

… igenom de senaste bilderna här på bloggen inser jag att de kan ge ett ganska dystert intryck. Jag är definitivt ingen dystergök, men det dova och dunkla bilduttrycket tilltalar mig. Men för att lätta upp stämningen denna gråa och blåsiga januaridag lägger jag upp en bild från förra helgen då solen flödade i vinterskogen. Jag hade turen att få just en blåmes i detta läge, vilket skapade en fin färgharmoni tycker.

Ha en trevlig fortsättning på helgen!🙂

_DSC3502_480px

Blåmes (Risveden, 19 januari 2013)
D800, 400mm, f/5.6, 1/160s

Taggad:

§ 16 svar till När jag tittar…

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande När jag tittar…Jukkas Blogg.

Meta

