Fortfarande

07 oktober 2012 § 7 kommentarer

… mycket att göra med annat än fotografi. Men det ljusnar så smått.🙂

Ljusglimt (Dalarna, 13 september 2012)
D800, 24mm, f/22, 1/5s

§ 7 svar till Fortfarande

  • Kjenner følelsen… Veldig fint og illustrerende bilde! Liker solstrålene! Venter på at det løsner🙂

  • Gunnar Eriksson skriver:

    Jag känner igen det där och så har det varit för mig i sommar. Det blev inte mycket fotograferande, men det kändes helt ok. Men nu har jag blivit sugen att ge mig ut i skog och mark igen. Något som förstärkes då jag åkte till Eslövs fotofestival i lördags och fick se många fina bildspel. Där dök det bland annat upp en fin fågelbild när man presenterade PhotoNatura. Jag tänkte direkt att det måste vara Jukka som har tagit den bilden och mycket riktigt var det så.

    Stärkt av de fina bildspelen i lördags, så var suget extra stort att få bege mig ut i skog och mark nu i söndags. Naturligtvis åkte man på en rejäl förkylning, så det blev till att stanna hemma och kurera sig. Jag får sikta på nästa helg i stället.

    /Gunnar

    • jukkalausmaa skriver:

      Hej Gunnar,
      Hade själv tyvärr inte möjlighet att åka till Eslöv. Vad kul att du kände igen bilden innan.🙂 Hoppas du nu har kryat på dig så att du snart kommer ut i skogen.
      /Jukka

  • Anonym skriver:

    Hoppas att du snart får tid till allt du vill och att ljuset finns där framme! Ofta tar alla måsten över i livet och då längtar man så efter att få göra det man själv vill.

    /Anna

  • uteinaturen skriver:

    Hoppas att du snart får tid till fotograferandet med. Tur att du ser ljuset där framme när annat upptar din tid!

    /Anna

  • jukkalausmaa skriver:

    Hej Anna,
    Ja det är inte så farligt, ibland är det bara saker som måste göras och det har varit mycket intensivt med sådant senaste månaden. Det är väl straffet av att jag tog ut en semestervecka mitt i september. Men som sagt, det kommer att bli tid för foto nu framöver. Ha det gott!
    /Jukka

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande FortfarandeJukkas Blogg.

Meta

