Snart semester

08 juli 2012 § 5 kommentarer

Jag hade hoppats att min semester skulle börjat vid det här laget, men det dök upp saker som tvingar mig att skjuta på den några dagar. Ingen katastrof, men det skall verkligen bli skönt att koppla av framöver. Jag har inget bestämt, men det finns en och annan lös plan vad avser fotografi och utflykter. Hursomhelst, så kommer det att vara låg aktivitetet här på bloggen närmaste månaden. Jag önskar er alla en riktigt fin och avkopplande sommar.🙂

Smålom (Tresticklans Nationalpark, 13 augusti 2011)
D200, 200mm, f/4, 1/80s

Taggad: , ,

§ 5 svar till Snart semester

  • Henrik skriver:

    Läcker bild!
    Hoppas du får en skön semester!

    /Henrik

  • Tammy skriver:

    Vilken härlig och spännande bild på denna söta smålom!

    Jag önskar dig en underbar semester och att kameran din får följa med dig ut ibland, så får vi andra njuta av din semester med🙂

    Mvh Tammy

  • jukkalausmaa skriver:

    Tack för era vänliga ord Henrik och Tammy.🙂
    Och ja, kameran kommer att följa med…
    /Jukka

  • Niklas Virsén skriver:

    Riktigt mystisk bild på lommen. Den trollska speglingen höljer bilden. Riktigt läckert. Här skulle jag nog ha underexponerat bilden (det sitter nästan i ryggmärgen att göra det), men då skulle den förstöras. Gillar den precis som den är! Snyggt!

    /Niklas

    • jukkalausmaa skriver:

      Hej Niklas,
      Trevligt att höra från dig igen! Håller med om underexponering, jag gör det ofta själv medvetet. Här valde jag dock att göra bilden ljus eftersom jag ville framhäva speglingen.
      /Jukka

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Snart semesterJukkas Blogg.

Meta

