Ligger lågt

07 maj 2012 § 5 kommentarer

… med bloggandet några veckor framöver. Dels så är det mycket att göra på jobbet just nu, med resor till när och fjärran den närmaste månaden. Nästa vecka blir det dock semester och en längre skogstur norröver i gott sällskap. Räknar med att visa bilder därifrån om ett par veckor. Ha det gott tills dess.🙂

Betraktaren (Risveden, 24 mars 2012)
D700, 360mm, f/5.6, 1/200s, sv-konverterad i Capture NX2

§ 5 svar till Ligger lågt

  • Gunnar Eriksson skriver:

    Semester med en längre skogstur på schemat. Det låter inte dumt. Jag hoppas att du visar några sköna bilder från den turen framöver när det har blivit bättre med tid. Härliga skogar gör gott för själen och jag hoppas du får en trevlig semester.

    /Gunnar

  • Hej, det passar med kategorin Fantasi på bilden. Jag tycker nämligen det ser ut som siluetten av stadskatten nere i vänstra hörnet, men jag gissar att det är en fågel!

    Önskar en trevlig semester

  • MarieK skriver:

    Hoppas du får en fin tur och vi ses : )))

  • Tammy skriver:

    Det gör du alldeles rätt i :o) Och förutom jobb som ska skötas, så är naturen så obeskrivligt vacker nu att man undrar vart tiden tar vägen? iaf undrar jag det :o)

    En spännande bild från dig, inte det minsta utelämnande och det gillar jag🙂

  • jukkalausmaa skriver:

    Tack för era rader.🙂
    Andreas: Visst är det en fågel.
    /Jukka

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ligger lågtJukkas Blogg.

Meta

