Ur arkivet

28 februari 2012 § 9 kommentarer

Stillhet (Risveden, 16 mars 2008)
D200, 78mm, f/8, 1/25s

§ 9 svar till Ur arkivet

  • SREBARNA skriver:

    Rent, enkelt, snyggt! Hemskt bra! Bara gratulerar och njuter!
    /Margi

  • hellemar skriver:

    Tjabba…

    Läcker bild – så minimal och sparsam, men ändå så levande och talande… Läckert !

    Tänkte även passa på att gratullera till publiceringen i Fotosidan Magasin… Även det en urläcker bild !🙂

    Henke🙂

    • jukkalausmaa skriver:

      Tjabba…
      Trevligt att höra från dig Henke.🙂 Minimalt var just lite tanken med bilden. Fotosidan Magasin var mest ett test, har själv inte kollat ännu så jag är lite nyfiken på vad ”experterna” säger. Ha det gott!
      /Jukka

  • Gunnar Eriksson skriver:

    Jag gillar minimala bilder, så här är det bara att njuta. Det verkar vara ett ställe där jag kan tänka mig att slå mig ner en stund och plocka fram fikat efter en tidig fototur. Bara att sitta stilla och njuta av stillheten medan man tar sig något att äta och dricka.

    /Gunnar

    • jukkalausmaa skriver:

      Tack Gunnar,
      Jo detta är en trevlig plats, en stillsam skogssjö i hjärtat av Risveden, där jag just brukar sitta och ta en kopp kaffe.🙂
      /Jukka

  • Mona Öhman skriver:

    så enkelt men ändå så vackert, känns lite som en spegel där man placerat ut pärlor, tja, sånt jag gjorde som liten bara för att…jag tyckte det såg fint ut😉

    /Mona

  • Mycket att fantisera kring i denna bild! Ser en groda – ett ansikte – en kropp som står på huk i vattnet, plus en hel del annat! Snyggt!
    🙂 Lasse

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ur arkivetJukkas Blogg.

Meta

