Min studio

07 januari 2012 § 27 kommentarer

Fotoåret inleddes på trettondagen med ett besök vid fågelmatningen. Äntligen kyla och lite sol! Med risk för att låta pretentiös, så ser jag detta lilla område i skogen som min studi0. Skogen står för rekvisitan och sol och moln ser till att belysning och färger hela tiden varierar. Som mer eller mindre samrbetsvilliga aktörer finns mina modeller, vilka hittills mest består av titor, talgoxar, mesar och nötväckor. Jag står för maten och får i gengäld chansen att fotografera de bilder jag vill göra.

Ha en trevlig fortsättning på helgen!🙂

Varmt och kallt (Risveden, 6 januari 2012)
D700, 310mm, f/7.1, 1/40s

Talgoxe i grönt (Risveden, 6 januari 2012)
D700, 360mm, f/6.3, 1/40s

§ 27 svar till Min studio

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Min studioJukkas Blogg.

Meta

