Intryck från Lärjedalen XIV

02 juli 2011 § 16 kommentarer

Jag tjatar vidare med bilder från mitt Lärjedalenprojekt. I stort sett alla bilder jag visat hittills är tagna utmed en ca 200 m lång sträcka utmed ån. I morse testade jag ett annat område med öppnare miljö. Vädret var inte strålande precis, men ljuset var mjukt och fint och jag fick för första gången möta skogssnäppan.

Ha en trevlig fortsättning på helgen!🙂

Skvätter (Lärjedalen, 2 juli 2011)
D700, 400mm, f/5, 1/125s

Drillsnäppa i grönt (Lärjedalen, 2 juli 2011)
D700, 400mm, f/5, 1/125s

Skogssnäppa (Lärjedalen, 2 juli 2011)
D700, 400mm, f/5.6, 1/125s

§ 16 svar till Intryck från Lärjedalen XIV

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Intryck från Lärjedalen XIVJukkas Blogg.

Meta

