Man kan kanske tro

18 februari 2011 § 16 kommentarer

… att jag inte är så förtjust i färger om man ser många av mina bilder. Det är ofta mycket dova färger och mörkt. Men så ser det ju ofta ut i skogen, speciellt när solen inte skiner. Och av någon anledning så sammanfaller mina fotodagar sällan med de dagar då solen skiner. Visst gillar jag det dova och mörka, då jag tycker det passar bäst för att förmedla skogskänslan. Men när solen som förra helgen lyser från en klar himmel och skapar en fin palett av bakgrundsfärger så kan jag inte klaga. Och solen kommer att lysa i helgen också, så det blir nog mer av denna varan tror jag.

Trevlig helg!🙂

Svartmes (Risveden, 12 februari 2011)
D700, 200mm, f/5.6, 1/160s

§ 16 svar till Man kan kanske tro

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Man kan kanske troJukkas Blogg.

Meta

