Återigen

05 januari 2011 § 20 kommentarer

… långhelg. Gôtt! Återigen en bild på nöttjuven. En tidigare bild på denna flitiga samlare finns här

Det snöar ymnigt igen och jag sitter här och är lite bekymrad för att jag inte skall komma ut till min matning i helgen p.g.a. att skogsvägen inte är farbar. Den vänliga person som plogar vägen har gjort en liten parkeringsficka där jag kan ställa bilen. Ibland har jag fått skotta lite för att vara säker på att inte fastna men ännu har det inte varit något stort problem denna säsong. Förra året hände det dock ett par gånger att jag inte hittade någonstans att ställa bilen eller vända den. Detta innebar att jag var tvungen att köra längre och längre in i skogen tills jag slut kom igenom och ut på en större väg. Lite nervöst och inget jag vill återuppleva. På sistone har jag mer och mer börjat fundera på bilar med fyrhjulsdrift och stora hjul. Men det finns gränser för vad en hobby får kosta. Eller?

Nöttjuven (Risveden 2 januari 2011)
D700, 400mm, f/6.3, 1/100s

§ 20 svar till Återigen

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande ÅterigenJukkas Blogg.

Meta

