I väntans tider

14 november 2010 § 30 kommentarer

Det har bara blivit ett par korta turer till skogen i helgen. Synd eftersom det har varit idealiska förhållanden för skogsfoto. Men jag får skylla mig själv som inte orkat upp på morgnarna. Igår satte jag upp en fågelmatning och idag var den helt orörd. Lite förvånande eftersom det verkar finnas gott om småfågel runtomkring. Nåja, de behöver nog lite mer än ett ett dygn för att hitta mina erbjudanden. Nästa helg vet jag bättre om den kommer att bli lyckad eller om jag skall flytta på den. Så det kommer nog att bli en vecka av spänd förväntan. Ha en trevlig söndagskväll!🙂

(Klicka på bilden för att se den i större format)

Under granen (Risveden, 13 november 2010)
D700, 42mm, f/16, 4s, fokusändring, blixt

§ 30 svar till I väntans tider

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande I väntans tiderJukkas Blogg.

Meta

