Till skogs

21 september 2010 § 6 kommentarer

Har lyckats hålla några dagar på jobbet fria, så det gick att ta en kort semester. Så imorgon åker jag norrut med ryggsäck, tält, sovsäck, kamerautrustning, stormkök och en påse havregryn för att tillbringa några dygn i skogen. 

Bilden är min tolkning av varför Risveden heter Risveden. SV-konvertering och korn gjorde jag  i datorn.

Räknar med att vara åter på söndag. Ha det gott tills dess!🙂

I Risveden (18 september 2010)

§ 6 svar till Till skogs

  • Johannes Glännman skriver:

    Oj då får du ha en skön liten semester i skogen🙂 Men har du inget mer än havregryn att äta så får du väl plocka lite bär som sätter smak….

    Lycka till med allt..

    mvh // johannes

  • Åke skriver:

    Mycket fin komposition med linjer och perspektiv som är intressant! Känslan finns där som vanligt. Kornigheten känns helt rätt för bilden! Ha det så trevligt i skogen och glöm inte att äta dina havregryn.😉

  • hellemar skriver:

    Tjabba…

    Även jag blir lite bekymrad över det där med havregrynen… Måtte du hitta lite lingon och svamp i alla fall och dryga ut det med… Men – du är ta mig f*n kung som ger dig på detta – en stor eloge till dig för din tapperhet !

    Henke🙂

  • Gunnar Eriksson skriver:

    En vacker och mystisk bild där du har använt riset på bästa sätt. Ris som kan många gånger vara störande när fotograferar i skog och mark. Låter som en trevlig idé att dra till skogs i några dagar. Jag önskar dig en skön vistelse och hoppas att fångar många fina bilder.

    /Gunnar

  • marieg1 skriver:

    Låter underbart med din lilla skogssemester!! Härliga bilder du tagit det sista. Jag har inte riktigt hunnit med bloggandet, men nu ska det bli bättring! Blir spännande att se vad du hittar på din skogstur…
    /Marie

  • jukkalausmaa skriver:

    Tack för era ord. Jo jag hade lite mer än havregryn med mig att äta. Fast med havregryn klarar man sig ganska länge.🙂
    /Jukka

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Till skogsJukkas Blogg.

Meta

