Det har varit…

31 juli 2010 § 13 kommentarer

… en underbar semester. Sol, bad, god mat och mycket foto.😀  Och det bästa av allt är att en hel vecka återstår. Jag återupptar bloggandet på allvar nästa vecka när vi åker tillbaka till Göteborg. Tills dess bjuder jag på ett rådjur som jag fotograferade från bilen på väg tillbaka efter ett av många tidiga morgonpass i den halländska naturen. Ha en trevligt fortsättning på helgen!🙂

Rådjur i grönt (Dagsås, Halland, 27 juli, 2010)

§ 13 svar till Det har varit…

  • schonfoto skriver:

    En semestersummering som jag tycker låter alldeles utmärkt….men vilken lyx med en vecka till. På måndag så börjar åter kneget för undertecknad semesterfirare…stön å stånk🙂
    Men jag får glädja mig åt din fantastiska rådjursbild – helt magnifik jobbat Jukka, den bilden gillar jag !!

    Mvh, Jörgen

  • msunphotography skriver:

    Skön bild🙂 Har tänkt ge mig ut idag och leta efter djur men det blev en filmkväll istället🙂 24 serie är så spännande att man inte kan slita från TV:n.

  • Mats Andersson skriver:

    Härlig bild. Vackert så det förslår.
    – fortsätter också med ytterligare en veckas ledighet🙂. Ha det så bra!

  • Johannes Glännman skriver:

    Ja, nu är ju både helgen och semestern nästan slut för min del.. Imorgon börjar jag jobba igen.. Låter bra att du haft en så lyckad semester och att det ändå återstår en vecka. För man måste ju ha lite tid att lata sig på semestern också, det hoppas jag du gjort🙂

    mvh // johannes

  • Tomas Eriksson skriver:

    En kalasbild…

    Härligt att höra att semestern har varit bra🙂

    /T

  • MarieK skriver:

    En vecka kvar… inte utan man är lite avundsjuk😉 Välkommen tillbaka igen!

  • hellemar skriver:

    Tjabba…

    Snacka om sommarmorgonkänsla ! Underbart !
    (själv har jag haft ca 4 veckor och har knappt 3 veckor kvar på semestern… Tänk att semestern ska vara så förbaskat kort jämt…)

    Henke🙂

  • Niklas skriver:

    Detsamma! Ja, det är fler som inte uppdaterar över sommaren (jag själv har haft svårt att hänga med). Fin bild som jag kommenterat på NFF vad jag minns..

    /Niklas

  • Ljuvlig bild på rådjuret.En sån skön sft ton med en härlig inramning.Bara att njuta !

    mvh/Mats-Ove

  • jukkalausmaa skriver:

    Tackar för era rader!🙂

  • Christer K skriver:

    Så underbar rådjursbild. Fin kontakt i bilden härlig softhet i bilden som samtidigt sprider en skön svag,svag grön frisk ton i bilden. Motivet fint placerad i bilden, den diffusa förgrunden och bakgrunden får huvudpersonen att framträda väl. En bild att verkligen njuta av….
    snyggt!! mycket snyggt!!

    /Christer K

  • […] djur och några av dem är jag ganska nöjd med. En sådan bild på rådjur har jag visat i ett tidigare inlägg. I den bilden är det den mjuka helheten och sommarkänslan som tilltalar mig. Nedan visar jag […]

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Det har varit…Jukkas Blogg.

Meta

