Föreläsning imorgon

19 april 2010 § 7 kommentarer

Imorgon skall jag till Scandinavian Photo i Mölndal och lyssna på och se bilder av Terje Hellesø. Temat för föreläsningen är att skapa bilder av våra däggdjur. Skall bli mycket intressant, jag ser mycket fram mot det.

Run (Livered,  April 2008)

§ 7 svar till Föreläsning imorgon

  • Niklas skriver:

    Absolut intressant! Jag är anmäld till kursen i STHLM ska bli kul. Men inte lika roligt att behöva åka in till huvudstaden😉

    /Niklas

  • Thorsten Klint skriver:

    Trevligt att höra Terje, och hoppat vi ses! Ha de´ Thorsten

  • vastkustenfoto skriver:

    läcker bild Jukkal! Ja den föreläsningen skulle man gå på men hinner inte

  • hellemar skriver:

    Tjabba…

    Jag har aldrig riktigt förstått vad det är som är så stort och magiskt med honom – jag tycker att hans fru tar betydligt intressantare bilder… Men jag skulle väl inte tacka nej till en föreläsning heller för det är ju alltid kul att träffa likasinnade…🙂

    Henke🙂

    • jukkalausmaa skriver:

      Tjabba!🙂
      Nej det är inget stort och magiskt med Terje. Snarare en hängiven och fantastiskt duktig fotograf som har tagit många makalöst bra bilder. Förutom bilderna så var föreläsningen framförallt intressant för att han beskrev hur han tänkte kring däggdjursfotografi och bilder i allmänhet. Jag kan verkligen rekommendera att lyssna på hans föreläsningar.
      /Jukka🙂

  • christer skriver:

    En bild med härlig fart i och en suggestiv känsla. Skön panorering. Gillar den monokroma känslan i bilden. Hittar många figurer i den panorerade bakgrunden. Du har fångat många av skogens väsen som tittar fram för att följa djurets flykt över fältet.

    /Christer K

    • jukkalausmaa skriver:

      Intressant att du ser figurer i bakgrunden. Själv hade jag inte sett detta, men nu när du uppmärksammat mig om det så ser jag att de finns där. Tack för en givande kommentar!🙂
      Mvh/Jukka

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Föreläsning imorgonJukkas Blogg.

Meta

