Tofsmesen

23 januari 2010 § 29 kommentarer

Hade en trevlig dag vid en av mina fågelmatningar. Jag satte upp gömslet igår kväll, framförallt för att det då blir lite varmare och jag kan sitta längre tid och fotografera. Sedan hade jag en tanke att försöka få lite annorlunda bilder på nötskrikan. Nåja, två nötskrikor var framme ett flertal antal gånger men det blev inga bra bilder. Bara att fortsätta försöka, med planering och tålamod når man till slut fram.

Solen sken hela dagen så det blev til att jobba med motljus och reflexer med småfåglarna. Det blev en del stämningsfulla bilder. Bjuder på en på min favorit, tofsmesen. Musik: Given to fly med Pearl Jam. Ha en trevlig kväll!

Tofsmes

§ 29 svar till Tofsmesen

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande TofsmesenJukkas Blogg.

Meta

